RZR XP® 1000 EPS

RZR XP® 1000 EPS

Pret: 22.600 Eur TVA inclus
Promo: 20.230 Eur TVA inclus

- Motor ProStar® de 1000 cc si 110 CP

- Amortizoare Walker Evans

- Admisie racire ambreiaj

Imagini

Caracteristici

Motor PROSTAR® 1000 de 11o CP

Motor PROSTAR® 1000 de 11o CP

Proiectat special pentru performante extreme, motorul de 1000 cc si 110 CP inglobeaza toate avantajele regasite sub sigla ProStar: doua axe cu came in chiulasa, 4 supape per cilindru dar si un sistem de injectie gestionat electronic. Pentru performante de top, difuzoarele admisiei au circumferinta de 48 mm iar injectoarele de combustibil au duzele reproiectate oferind un raspuns instant la accelerarile puternice.

Ambreiaj revizuit cu racire suplimentara

Ambreiaj revizuit cu racire suplimentara

RZR 1000 beneficiaza acum de cel mai performant ambreiaj cu care am echipat acest model. Capacul ambreiajului, tubulatura de inductie dar si elicea secundara, toate contribuie la un aport aproape dublu de aer proaspat, racind constant elementele ambreiajului si asigurand o temperatura de functionare cu pana la 50 de grade mai redusa.

Performante maxime cu amortizoarele Walker Evans

Performante maxime cu amortizoarele Walker Evans

Amortizoarele Walker Evans cu care am echipat acest model ofera multiple posibilitati de reglaj. Pe langa tehnologia “anti-bottom” ce protejeaza amortizoarele la suprasolicitari, cele 16 moduri de pretensionare ale arcurilor suspensiei va permit adaptarea nivelului optim de confort, indiferent de traseul ales.

 

Suspensie avansata pentru control maxim la orice viteza

Bratele suspensiei spate au fost proiectate folosind sistemul 3 link si ofera o cursa a amortizorului de 45 cm. Alaturi de suspensia fata cu cei 40 cm cursa dar si a garzii la sol de peste 34 cm, RZR XP 1000 este gata sa cucereasca cele mai dificile terenuri.

Suspensie fata independenta cu dublu-brat tip A

Suspensie fata independenta cu dublu-brat tip A

Suspensia faya cu dublu-brat de tip A cu care RZR XP 1000 a fost echipat ofera o cursa de 40 cm. Fiecare amortizor este echipat cu doua arcuri cu punct comun de intercalare ce ofera – in comparative cu sistemele mono-arc – un confort imbunatatit dar si mai mult control.

Garda la sol si ampatament marit

Garda la sol si ampatament marit

RZR XP 1000 este construit avand un ampatament de aproape 230 cm cu o garda la sol de peste 34 cm. Combinatia dintre un ampatament generos si o suspensie performanta asigura un confort deosebit, fara torsionari ale sasiului. Agilitatea acestui model este demna de motorul cu care a fost echipat, oferind o precizie de invidiat in exploatare, indiferent de terenul ales.

 

HIGH PERFORMANCE TRUE ON-DEMAND ALL-WHEEL DRIVE

The High Performance True On-Demand All-Wheel Drive System features a close ratio final drive to keep the front wheels pulling stronger and longer maximizing power delivery to the ground, even on the loosest terrain. The system provides increased traction without sacrificing steering effort to provide unmatched point-and-shoot handling.

 

Geometria suspensiei

Suspensia spate 3 link imbunatateste semnificativ caracteristicile dinamice, asigurand contactul rotilor cu calea de rulare mult mai des. Polaris a imbunatatit probabil cea mai performanta suspensie existent pe piata, pentru a oferi o garda la sol cu 25 % mai inalta, unghi de cadere al rotilor revizuit pentru tractiune imbunatatita dar si brate culisante mai lungi pentru rezistenta sporita.  Contact imbunatatit cu calea de rulare inseamna accelerari mai puternice, franari de exceptie dar si un control mult mai precis.

Servodirectie in echiparea standard

Servodirectie in echiparea standard

Geometria suspensiei fata impreuna cu sistemul de servodirectie asistat electronic ofera un control inegalabil, mentinand un nivel ridicat de confort si minimizand efortul depus de sofer.

Cockpit central

Cockpit central

Fiecare RZR a fost special dezvoltat pentru a oferi ocupantilor o experienta unica. Inca de la constructia sasiului ce a permis montarea ansamblului motor in spatele scaunelor dar si pozitionarea locurilor ocupantilor aproape de mijlocul vehicolului, designul RZR asigura un centru de greutate coborat pentru manevrabilitate si performante de neegalat.

 

Pozitie sofer optimizata

Pentru o pozitie confortabila, scaunul soferului este culisabil in lungime si are o noua inclinare a spatarului. Aceasta modificare adduce corpul mai aproape de volan – coatele mai aproape de corp pentru o pozitie cat mai naturala deci mai mult confort si mai putina oboseala.

Interior confortabil

Interior confortabil

Plansa de bord a RZR 1000 xp ofera confort si usurinta in utilizare. Volanul este reglabil in inaltime pe o cursa de 24 cm. Cutia centrala de depozitare cu support pentru telefonul mobil sau torpedoul cu inchidere sigura, toate aceste elemente sunt asezate intuitiv si comod. Un plus de confort este dat si de centurile de siguranta reglabile in inaltime ce impreuna cu scaunele culisante cu tapiterie rezistenta la umiditate ofera ocupantilor multiple posibilitati de reglaj. Iluminarea cu LED a interiorului adduce un plus de stil. Curatarea interiorului se va face deosebit de usor, multumita gurilor de scurgere ce permit evacuarea rapida a apei / impuritatilor.

Accesorii Polaris de origine

Accesorii Polaris de origine

Accesoriile Polaris sunt proiectate pentru a asigura un inalt nivel de functionalitate si calitate. Cadrul lui RZR 1000 XP este proiectat special in vederea integrarii accesoriilor de origine, cu puncte predeterminate de montaj pentru difuzoare sau proiectoare suplimentare.

 

CUSTOMIZE YOUR RIDE

Cu peste 145 de accesorii originale din care sa puteti allege, personalizarea lui RZR 1000 XP va aduce o nota unica in aspectul si functionalitatea vehicolului, contribuind totodata la sporirea confortului dar si a sigurantei. Inginerii Polaris au dezvoltat o linie unica de accesorii special destinata fiecarui model, usor de instalat dar si de o calitate superioara, cu mult deasupra asa-numitelor accesorii after-market. Puteti allege dintr-o varietate mare de optiuni ce includ difuzoare sau lumini proiectoare cu led. Montarea accesoriilor se face deosebit de usor, punctele de montaj dar si cablarea firelor fiind deja considerate in constructia sasiului. Vizitati www.polaris.com / shop pentru a vedea intreaga gama de accesorii.

Garantia accesoriilor de origine

Garantia accesoriilor de origine

Accesoriile Polaris vin cu o garantie de un an si nu pericliteaza garantia vehicolului, reprezentand alegerea unica in personalizarea RZR-ului Dvs.

Specificatii Tehnice

MOTOR & TRANSMISIE

Tip motor bi-cilindric, 4 timpi - DOHC
Cilindree (cc) 999 cc
Transmisie finala Automatica PVT P/R/N/L/H - cardan
Transmisie Autocuplabila AWD/2WD
Engine Braking System (EBS) Nedisponibil
Active Descent Control Nedisponibil
Racire Lichid
Alimentare combustibil Injectie electronica de combustibil

SUSPENSIE

Suspensie fata Dublu-brat tip A, amortizoare Walker Evans 2" Needle Shocks si cursa de 40.6 cm
Suspensie spate Independenta cu bara stabilizatoare, amortizoare  Walker Evans 2.5" Needle Shocks si cursa de 45.7 cm

FRANE

Frane fata / Spate frane hidraulice cu disc / etrieri cu doua pistoane la toate rotile
Frana parcare Pozitie " Parking " in selectorul transmisiei

ANVELOPE / JANTE

Anvelope fata 29 x 9-14; Maxxis Bighorn
Anvelope spate 29 x 11-14; Maxxis Bighorn
Jante Turnate / Aliaj Aluminiu

DIMENSIUNI

Dimensiuni bena (L x l x h) 72 x 57 x 17.8 cm
Sarcina utila bena 136.1 kg
Rezervor combustibil (Litri) 36 L
Garda la sol 34.3 cm
Dimensiuni (L x l x h) 302.2 x 162.6 x 187.3 cm
Sarcina utila 335.6 kg
Numar locuri 2
Ampatament 228.6 cm
Greutate (kg) 620.9 kg

CARACTERISTICI

Sistem incarcare Lock & Ride
Culori / Grafice Titanium Matte Metallic
Servodirectie electronica Standard
Capacitate tractare Nespecificat
Carlig remorca Nedisponibil
Instrumentar plansa bord Bord digital, vitezometru, turometru, indicator km parcursi (totali / jurnalier) si ore functionare, ceas, Gear Indicator, nivel combustibil, temperatura lichid racire, Voltmetru, indicator service, martori luminos centuri siguranta, priza 12V
Iluminare Faruri (faza scurta / lunga) - lampa stop spate cu tehnologie LED
Capacitate tractare remorca fara frana Nedisponibil

Comentarii