Yamaha YZF-R6 2016

  • Yamaha YZF-R6 2016
  • Yamaha YZF-R6 2016

Pret: 12.500 €

O singură cursă pe R6 vă face să simţiţi că această motocicletă s-a născut pe pista de curse. Tehnologia sa creată pentru MotoGP este adaptată pentru a vă oferi o performanţă excepţională a motorului şi şasiului care este în general rezervată motocicliştilor profesionişti.

Motorul cu turaţii ultra înalte şi cursă scurtă eliberează o putere ameţitoare, al cărui timp de răspuns este scurtat şi mai mult de dispozitivele de ultimă generaţie YCCM-I (control electronic al sistemului de admisie) şi YCCM-T (control electronic al accmeleraţiei).

Întregul model R6 este echipat pentru viraje extreme şi pentru o contopire om-maşină. Saşiul vă conferă o manevrabilitate instantanee, ultra-sensibilă şi o furcă faţă ajustabilă pentru o performanţă optimă pe circuitul de curse.

Detalii

  • Motor DOHC, 4 cilindri, 4 timpi, 4 supape, răcit cu lichid
  • Control electronic al acceleraţiei (YCCM-T) din cadrul MotoGP
  • Ambreiaj anti-hopping dezvoltat pentru curse
  • Caroserie aerodinamică, agresivă
  • Furcă faţă inversă pentru o suspensie de curse
  • Deltabox din aluminiu turnat sub presiune

Imagini

Caracteristici

Caroserie radicală, compactă

Prima dată când vedeţi un R6, îi observaţi minimalismul ingenios. Componentele sale sunt concentrate în jurul centrului de gravitate al motocicletei, iar această înfăţişare radicală subliniază performanţa agilă a acestui model de categorie mijlocie de top. Combinaţi această înfăţişare cu o organizare orientată spre faţă şi obţineţi o motocicletă ce pare a sări din fiecare viraj.

Ambreiaj anti-hopping în stilul celui dezvoltat pentru curse

R6 prezintă un ambreiaj sensibil. Acesta asigură o reducere mai uniformă a vitezei – mai ales la intrarea în viraje strânse – absorbind forţele de contratorsiune de la roata din spate, la schimbarea vitezei într-o treaptă inferioară.

Eşapament EXUP

Conduceţi un R6 şi veţi avea experienţa unei maşini cu tehnologie de top. Eşapamentul EXUP îmbunătăţeşte eficienţa motorului ajustând fluxurile de gaze de eşapament printr-o supapă care se deschide şi se închide în funcţie de viteza motorului.

Deltabox din aluminiu turnat sub presiune

Cadrul Deltabox, uşor, din aluminiu şi braţul oscilant al unei R6 oferă o rigiditate echilibrată, inspirată de MotoGP, pentru o manevrabilitate instantanee şi o reactivitate surprinzătoare.

Furcă faţă, inversata, complet ajustabilă.

Furca inversată, complet ajustabilă înseamnă reglare la comprimare şi reglare la revenire, separat între viteza minimă şi viteza maximă, pentru un feedback exact din partea carosabilului sau a circuitului de curse şi o înălţime de pilotaj reglabilă ţinând seama de comportamentul adaptat individual al şasiului.

Sisteme electronice de ultimă oră

Sistemele electronice de ultimă oră ale modelului R6 includ YCC-I (controlul electronic al sistemului de admisie), care reglează electronic pâlniile de admisie pentru o performanţă perfectă de-a lungul gamei de turaţii. YCCM-T (controlul electronic al acceleraţiei) controlează supapa de acceleraţie pentru putere imediată şi admirabil de lină.

Specificatii Tehnice

Motor

Tip motor

Răcit cu aer, 4 timpi, DOHC, 4-cilindri paraleli înclinaţi spre faţă, 4-supape

Cilindree

599cc

Alezaj x cursă

67,0 mm x 42,5 mm

Raport compresie

13,1 : 1

Putere maximă

91,0 kW (123,7PS) @ 14.500 rpm

Cuplu maxim

65,7 Nm (6,7 kg-m) @ 10.500 rpm

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Arc elicoidal cu disc multiplu

Carburator

Injecţie electronică de benzină

Sistem de aprindere

TCI (digital), Electric

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Şasiu

Cadru

Deltabox din aluminiu

Sistem suspensie faţă

Upside-down telescopic fork, Ø 41 mm

Cursă faţă

115 mm

Unghi rolă de direcţie

24

Traseu

97 mm

Sistem suspensie spate

Basculă, (suspensie de legătură), Amortizor mono

Cursă spate

120 mm

Frână faţă

discuri duble hidraulice , Ø 310 mm

Frână spate

mono disc hidraulic, Ø 220 mm

Anvelopă faţă

120/70 ZR17M/C (58W)

Anvelopă spate

180/55 ZR17M/C (73W)

Dimensiuni

Lungime totală

2.040 mm

Lăţime totală

705 mm

Înălţime totală

1.095 mm

Înălţimea scaunelor

850 mm

Baza roţilor

1.375 mm

Gardă minimă la sol

130 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

189 kg

Capacitate rezervor carburant

17 Litri

Capacitate rezervor ulei

3,4 Litri

Video

Comentarii