Yamaha YZF-R125 2017

  • Yamaha YZF-R125 2017
  • Yamaha YZF-R125 2017
  • Yamaha YZF-R125 2017

Pret: 5.100 €

Bun venit în lumea seriei R

Acum există o motocicletă care oferă tot ce v-aţi dorit... şi multe altele! Navigaţi pe internet şi verificaţi şi oferta concurenţei. Nu veţi găsi nimic în clasa de 125cc care să fie mai bun decât cel mai recent model Yamaha YZF-R125.

Această motocicletă remarcabilă a fost proiectată utilizând aceleaşi tehnologii şi design avansate care au creat modelele din seria R de capacitate mai mare, respectate atât pe stradă cât şi în curse.

Caroseria sa uimitoare este inspirată direct din modelul R6, câştigătorul Campionatului mondial. Datorită celor mai bune funcţii din clasa sa, precum furca faţă inversată, braţul oscilant din aluminiu şi motorul răcit cu lichid şi cursă scurtă, YZF-R125 este construită pentru senzaţii tari.

Detalii

  • Cel mai bun vârf de gamă 125cc supersport
  • ADN-ul legendarei serie R
  • Carenaj cu faruri duble, inspirat de R6
  • Admisie aer tip cursă, între faruri
  • Furci faţă inversate de înaltă rigiditate
  • Instrumente LCD multifuncţionale
  • Sistem de injecţie combustibil cu eficienţă înaltă
  • Roţi uşoare tip cursă, cu spiţe în formă de Y
  • Etrier faţă radial de înaltă tehnologie şi disc flotant
  • Suspensie articulată spate îmbunătăţită pentru un nivel sporit de confort
  • Pedală de frână spate şi manetă de schimbător din aluminiu forjat
  • Suporturi pentru tălpi pentru pasager din aluminiu turnat

Imagini

Caracteristici

Motor monocilindric, în 4 timpi, răcit cu lichid

Dispune de un motor 125cc, în 4 timpi, cu regim de turaţii înalte şi cursă scurtă, răcit cu lichid şi cutie de viteze cu 6 trepte cu schimbare uşoară pentru a permite accelerarea ultrasensibilă. Este echipată cu un sistem de injecţie a combustibilului de înaltă eficienţă - cel mai recent model YZF-R125 vă oferă o performanţă captivantă cu economie de combustibil senzaţională.

Componente de şasiu din aluminiu uşor

ADN-ul seriei R se vede clar în braţul oscilant din aluminiu extrem de puternic şi uşor, care garantează manevrarea cu precizie şi ţinuta de drum sigură. Braţul spate reproiectat oferă un confort sporit de pilotare, iar pedala de frână, maneta schimbătorului şi suporturile pentru tălpile pasagerului, toate din aluminiu, creează cele mai bune specificaţii din segmentul de piaţă al YZF-R125.

Instrumente LCD multifuncţionale

YZF-R125 este echipat unul dintre cele mai sofisticate panouri de instrumente LCD pe o motocicletă de 125cc. Afişajul său cuprinzător, cu iluminare de fundal, include un vitezometru digital cu tahometru tip bară, iar designul avansat include date privind nivelul şi consumul de combustibil, precum şi contoare de distanţă şi cursă.

Caroserie inspirată de R6

Carenajul cu faruri duble agresiv şi admisia de aer centrală creează un aspect care reflectă clar elementele clasei R în modelul YZF-R125. Carenajul faţă din noua generaţie, inspirat din R6, oferă acestui supersport de 125cc o senzaţie şi un aspect originale, iar caroseria aerodinamică vă permite să pilotaţi cu plăcere maximă.

Furci inversate de înaltă rigiditate

Asemenea modelului legendar R1 şi câştigătorului WSS, R6, modelul YZF-R125 este echipat acum cu furci faţă inversate care oferă niveluri mai mari de rigiditate pentru caracteristici de manevrabilitate precisă şi sensibilă. Pentru a spori influenţa seriei R, aripa faţă dispune de finisaj cu aspect de carbon, oferind modelului YZF-R125 un caracter robust.

Roţi uşoare create pentru curse

Roţile uşoare, recent create, utilizează un design cu mai multe spiţe, pentru curse, cu spiţe subţiri în formă de Y, care contribuie la o greutate redusă pentru a beneficia de suspensie sensibilă şi manevrabilitate precisă. Datorită pneului faţă de 100/80-17 şi pneului spate lat de 130/70-17, acest 125cc supersport este construit să taie turnantele.

Etrier de frână faţă radial şi disc flotant

Sistemul de frânare faţă nou, avansat al YZF-R125 este inspirat direct de modelele cu capacitate mai mare din seria R. Echipat cu un disc flotant de 297 mm în diametru, etrierul montat radial de ultimă generaţie este proiectat să ofere o performanţă de frânare puternică şi eficientă şi răspuns iniţial extraordinar.

Specificatii Tehnice

Motor

Tip motor

Monocilindru, Răcit cu aer, 4 timpi, SOHC, 4-supape

Cilindree

124,7cc

Alezaj x cursă

52,0 mm x 58,6 mm

Raport compresie

11,2 : 1

Putere maximă

11,0 kW (15,0PS) @ 9.000 rpm

Cuplu maxim

12,4 Nm (1,25 kg-m) @ 8.000 rpm

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Arc elicoidal cu disc multiplu

Carburator

Injecţie electronică de benzină

Sistem de aprindere

TCI (digital), Electric

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Şasiu

Cadru

Deltabox din oţel

Sistem suspensie faţă

Upside-down telescopic fork, Ø 41 mm

Cursă faţă

130 mm

Unghi rolă de direcţie

25Âş

Traseu

89 mm

Sistem suspensie spate

Amortizor mono tip braţ cu arc cu preîncărcare reglabilă

Cursă spate

114 mm

Frână faţă

disc mono hidraulic , Ø 292 mm

Frână spate

mono disc hidraulic, Ø 230 mm

Anvelopă faţă

100/80-17 M/C

Anvelopă spate

130/70-17 M/C

Dimensiuni

Lungime totală

1.955 mm

Lăţime totală

680 mm

Înălţime totală

1.065 mm

Înălţimea scaunelor

825 mm

Baza roţilor

1.355 mm

Gardă minimă la sol

155 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

140 kg

Capacitate rezervor carburant

11,5 Litri

Capacitate rezervor ulei

1,15 Litri

Accesorii

Video

Comentarii