Yamaha FJR1300AS

  • Yamaha FJR1300AS
  • Yamaha FJR1300AS

Pret: 20.600 €

Mai mult decât o călătorie

Extrem de avansata motocicletă FJR1300AS nu se compară cu nimic altceva. Ceea ce o face ieşită din comun este sistemul electronic de schimbare a vitezelor fără ambreiaj, ce vă permite să schimbaţi treptele de viteză cu piciorul stâng sau cu degetul mare, fără a utiliza maneta de ambreiaj. Aceasta înseamnă mai puţin efort şi mai multă plăcere la fiecare călătorie.

Această sofisticată motocicletă pentru distanţe lungi este echipată, de asemenea, cu cel mai nou sistem de suspensii reglabile electronic prevăzut cu furci inversate - permiţându-vă să vă modificaţi reglajele de preîncărcare şi amortizare conform dorinţelor.

Cu puternicul său motor de 1.298cc şi şasiu sportiv din aluminiu, precum şi noua transmisie în 6 trepte, regulatorul de viteză şi sistemul de control al tracţiunii, motocicleta FJR1300AS este pregătită să vă schimbe perspectiva asupra lumii.

Detalii

  • Sistem YCC-S de schimbare a vitezelor, fără ambreiaj şi cutie de viteze în 6 trepte
  • Motor silenţios cu 4 cilindri în linie şi 1.298 cc echipat cu YCC-T
  • Suspensie reglabilă electronic şi furci inversate
  • Cadru din aluminiu de tip motocicletă sport pentru manevrabilitate agilă
  • Faruri cu LED cu lumini ce se adaptează în viraje
  • Parbriz, deflector, şa şi ghidon complet reglabile
  • Yamaha D-MODE pentru reducerea sau mărirea puterii
  • Sistem regulator de viteză uşor de acţionat
  • Sistem comutabil de control al tracţiunii (TCS)
  • Rezervor de carburant de capacitate mare, de 25 de litri, pentru o autonomie de rulare extinsă
  • Portbagaje laterale, mânere încălzite şi priză de curent de 12V ca dotări standard
  • Cardan - sistem curat şi silenţios

Imagini

Caracteristici

transmisie cu 6 viteze

transmisie cu 6 viteze

Cel mai recent model FJR1300AS este acum echipat cu transmisie în 6 trepte, ce permite pilotului să utilizeze în mod optim rezervele masive de cuplu motor pentru accelerare rapidă, iar treapta a 6-a oferă turaţii reduse la viteze superioare. Combinat cu sistemul YCC-S de schimbare a vitezelor fără ambreiaj, pilotarea va fi rapidă, eficientă şi plăcută, pe orice distanţă.

Motor cu 4 cilindri în linie şi 1.298 cc

Motor cu 4 cilindri în linie şi 1.298 cc

Fiind echipat cu controlul electronic al acceleraţiei (YCC-T) pentru putere şi funcţionare lină, avansatul motor cu 4 cilindri în linie furnizează performanţe sportive deosebite. Randamentul de cuplu mare duce la acceleraţii puternice în orice treaptă de viteză - iar performanţele de vârf impresionante vă permit să acoperiţi distanţe imense fără prea mult efort.

Schimbare de viteze fără ambreiaj

Schimbare de viteze fără ambreiaj

Ceea ce face ca motocicleta FJR1300AS să fie ieşită din comun este sistemul său unic Yamaha de schimbare electronică a vitezelor (YCC-S), ce vă permite să schimbaţi vitezele cu piciorul stâng sau degetul mare fără a atinge măcar maneta de ambreiaj. Fiind rapid şi uşor, acest sistem contribuie la reducerea oboselii pe parcursul călătoriilor lungi. Iar noul „Stop Mode” schimbă automat în treapta 1 de viteză atunci când vă opriţi.

Lumini LED integral cu faruri ce se adaptează în viraje

Lumini LED integral cu faruri ce se adaptează în viraje

Farurile frontale duble sunt echipate cu patru unităţi LED puternice şi compacte, iar luminile de poziţie cu LED şi ansamblul de lumini din spate cu LED subliniază configuraţia de înaltă performanţă a modelului FJR. Iar farurile frontale ce se adaptează virajelor şi luminează când motocicleta se înclină fac din modelul FJR1300AE una dintre cele mai capabile motociclete din clasa sa.

Sisteme avansate de control electronic

Sisteme avansate de control electronic

Motocicleta FJR1300AS beneficiază de utilizarea mai multor sisteme avansate de control electronic, inclusiv controlul tracţiunii (TCS) şi regulatorul de viteză. Sistemul Yamaha D-mode vă permite să reglaţi performanţele motorului pentru a se adapta unui stil de rulare relaxat sau sportiv - iar suspensia reglabilă electronic duce la ajustarea facilă a şasiului.

Furcă faţă inversată

Furcă faţă inversată

Ultimul model FJR1300AS este echipat cu o furcă faţă inversată avansată, ce face parte integrantă din noul pachet de suspensii reglabile electronic. Alături de amortizorul spate, noua furcă avansată poate fi reglată electronic pentru a se adapta la diferite condiţii de sarcină şi încărcare, permiţând şoferului să ajusteze cu exactitate sistemul în câteva clipe.

Ergonomie complet reglabilă pentru confort sporit

Ergonomie complet reglabilă pentru confort sporit

Pentru plăcerea maximă a pilotării, motocicleta FJR1300AS este proiectată să permită reglaje facile la poziţia de pilotaj şi la aerodinamică. Înălţimea şeii şi poziţia ghidonului pot fi reglate cu exactitate pentru a se adapta la diferite stiluri de pilotaj - pentru o protecţie sporită împotriva vântului există, de asemenea, un parbriz reglabil electric şi un sistem de gestionare a aerului.

Tablou de instrumente sofisticat, în 3 părţi

Tablou de instrumente sofisticat, în 3 părţi

Pentru a completa specificaţiile sofisticate de motocicletă pentru turism sportiv, modelul FJR1300AS este echipat cu un tablou de bord de ultimă generaţie, împărţit în 3 părţi. Această consolă de tehnologie avansată include un tahometru analogic în stilul R1 în partea stângă, vitezometru digital central şi un afişaj multifuncţional tip matrice cu puncte în partea dreaptă.

Specificatii Tehnice

Motor

Tip motor

Răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4-cilindri paraleli înclinaţi spre faţă

Capacitate cilindrică

1.298cc

Alezaj X Cursă

79,0 mm x 66,2 mm

Compresie

10,8 : 1

Putere maximă

107,5 kW (146,2PS) @ 8.000 rpm

Varianta cu putere limitată

nu e disponibil

Cuplu maxim

138,0 Nm (14,1 kg-m) @ 7.000 rpm

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Arc elicoidal cu disc multiplu

Carburator

Injecţie de carburant

Sistem de aprindere

TCI, Electric

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze

Transmisie finală

Cardan

Fuel consumption

6,2 l/100km

CO2 emission

140 g/km

Şasiu

Cadru

Aluminiu, În formă de diamant

Sistem suspensie faţă

Upside-down telescopic fork, Ø 48 mm tub, preîncărcare reglabilă, compresie şi recul de amortizare

Cursă faţă

135 mm

Traseu

109 mm

Sistem suspensie spate

Basculă, (suspensie tip braţ)

Cursă spate

125 mm

Frână faţă

discuri duble hidraulice , Ø 320 mm

Frână spate

mono disc hidraulic, Ø 282 mm

Anvelopă faţă

120/70 ZR17M/C (58W)

Anvelopă spate

180/55 ZR17M/C (73W)

Dimensiuni

Lungime totală

2.230 mm

Lăţime totală

750 mm

Înălţime totală

1,325/1,455 mm

Înălţimea scaunelor

805/825 mm

Baza roţilor

1.545 mm

Gardă minimă la sol

125 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

296 kg

Capacitate rezervor carburant

25 Litri

Capacitate rezervor ulei

4,9 Litri

Accesorii

 

Video

Comentarii