Yamaha FJR1300A

  • Yamaha FJR1300A
  • Yamaha FJR1300A

Pret: 16.300 €

Bucuraţi-vă de călătorie. Simţiţi drumul

În ultimul deceniu, această motocicletă extrem de capabilă a oferit miilor de proprietari ocazia de a experimenta performanţe de nivel supersportiv cu un confort deosebit.

Toate detaliile acestei avansate motociclete pentru turism sportiv au fost proiectate pentru parcurgerea unor distanţe considerabile într-un timp record. Cu noua sa transmisie în 6 trepte şi ambreiaj de tip „asistenţă şi alunecare” (A&S), motorul de 1.298 cc în 4 cilindri oferă acceleraţie dinamică şi performanţe extraordinare la viteze superioare, disponibile din încheietură.

Împreună cu rezervorul de 25 de litri, carenajul aerodinamic cu parbriz reglabil electronic, noul sistem al regulatorului de viteză şi poziţia de pilotaj ajustabilă, noua generaţie FJR1300A vă va duce la destinaţie ca nicio altă motocicletă.

Detalii

  • Motor silenţios cu 4 cilindri în linie şi 1.298 cc echipat cu YCC-T
  • Cadru din aluminiu de tip motocicletă sport pentru manevrabilitate agilă
  • Transmisie nouă în 6 trepte pentru acceleraţie dinamică
  • Ambreiaj tip „asistenţă şi alunecare”
  • Faruri, lumini de poziţie şi lumini spate cu LED
  • Parbriz, deflector, şa şi ghidon complet reglabile
  • Yamaha D-MODE pentru reducerea sau mărirea puterii
  • Sistem regulator de viteză uşor de acţionat
  • Sistem comutabil de control al tracţiunii (TCS)
  • Rezervor de carburant de capacitate mare, de 25 de litri, pentru o autonomie de rulare extinsă
  • Mânere încălzite şi priză de curent de 12 V ca dotări standard
  • Cardan - sistem curat şi silenţios

 

Imagini

Caracteristici

Transmisie în 6 viteze cu ambreiaj A&S

Transmisie în 6 viteze cu ambreiaj A&S

Cel mai recent model FJR1300A este acum echipat cu transmisie în 6 trepte, ce permite pilotului să utilizeze în mod optim rezervele masive de cuplu motor pentru accelerare rapidă, iar treapta a 6-a oferă turaţii reduse la viteze superioare. Iar pentru reducerea lină a treptelor de viteză şi viraje plăcute, a fost instalat un ambreiaj de tip „asistenţă şi alunecare” (A&S).

Motor cu 4 cilindri în linie şi 1.298 cc

Motor cu 4 cilindri în linie şi 1.298 cc

Fiind echipat cu controlul electronic al acceleraţiei (YCC-T) pentru putere şi funcţionare lină, avansatul motor cu 4 cilindri în linie furnizează performanţe sportive deosebite. Randamentul de cuplu mare duce la acceleraţii puternice în toate cele 6 trepte de viteză - iar performanţele de vârf impresionante vă permit să acoperiţi distanţe mari fără prea mult efort.

Faruri şi lumini spate cu LED

Faruri şi lumini spate cu LED

Farurile duble sunt echipate cu patru LED-uri compacte şi puternice, două dintre ele funcţionând pentru faza scurtă şi toate patru pentru faza lungă. Luminile de poziţie cu LED conferă modelului FJR o prezenţă inconfundabilă pe autostradă, iar cel mai recent design al părţii din spate dispune de un ansamblu integral de LED-uri ce subliniază specificaţiile de performanţă ale modelului FJR.

Tablou de instrumente sofisticat, în 3 părţi

Tablou de instrumente sofisticat, în 3 părţi

Pentru a completa specificaţiile sofisticate de motocicletă pentru turism sportiv, modelul FJR1300A este echipat cu un tablou de bord de ultimă generaţie, împărţit în 3 părţi. Această consolă de tehnologie avansată include un tahometru analogic în stilul R1 în partea stângă, vitezometru digital central şi un afişaj multifuncţional tip matrice cu puncte în partea dreaptă.

Ergonomie complet reglabilă pentru confort sporit

Ergonomie complet reglabilă pentru confort sporit

Pentru plăcerea maximă a pilotării, motocicleta FJR1300A este proiectată să permită reglaje facile la poziţia de pilotaj şi la aerodinamică. Înălţimea şeii şi poziţia ghidonului pot fi reglate cu exactitate pentru a se adapta la diferite stiluri de pilotaj - există, de asemenea, un parbriz reglabil electric şi un sistem de gestionare a aerului pentru o protecţie sporită împotriva vântului.

Sisteme avansate de control electronic

Sisteme avansate de control electronic

Ultima generaţie de motociclete FJR1300A beneficiază de unele dintre cele mai avansate sisteme de control electronic din industrie. Un sistem comutabil de control al tracţiunii (TCS) oferă încredere sporită prevenind rotirea roţii spate atunci când este activat, în timp ce noul sistem Yamaha D-Mode permite alegerea unor setări ale motorului pentru pilotare sportivă sau relaxată.

Regulator de viteză

Regulator de viteză

Piloţii adepţi ai turismului sportiv pot parcurge mii de kilometri în câteva zile, astfel încât este binevenit orice aspect ce face orele în şa mai relaxante. Funcţionând de la a 3-a şi până la a 6-a treaptă de viteză, între 50 km/h şi 180 km/h, sistemul regulatorului de viteză îmbunătăţeşte plăcerea pilotării şi permite pilotului să respecte limitele de viteză.

Carenaj aerodinamic

Carenaj aerodinamic

Pentru un lux sporit la rulare, au fost depuse toate eforturile pentru ca elegantul carenaj să ofere o protecţie optimă împotriva vântului. Pentru un confort sporit, ultimul model beneficiază de un parbriz şi o capotă faţă redesenate, precum şi de un canal de aer central modificat, pentru a oferi o protecţie îmbunătăţită împotriva vântului, menţinând în acelaşi timp eficienţa aerodinamică a motocicletei.

Specificatii Tehnice

Motor

Tip motor

Răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4-cilindri paraleli înclinaţi spre faţă, 4-supape

Capacitate cilindrică

1.298cc

Alezaj X Cursă

79,0 mm x 66,2 mm

Compresie

10,8 : 1

Putere maximă

107,5 kW (146,2PS) @ 8.000 rpm

Varianta cu putere limitată

nu e disponibil

Cuplu maxim

138,0 Nm (14,1 kg-m) @ 7.000 rpm

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Arc elicoidal cu disc multiplu

Carburator

Injecţie de carburant

Sistem de aprindere

TCI, Electric

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze

Transmisie finală

nu e disponibil

Fuel consumption

6,2 l/100km

CO2 emission

140 g/km

Şasiu

Cadru

Aluminiu, În formă de diamant

Sistem suspensie faţă

Furci telescopice, Ø 48 mm

Cursă faţă

135 mm

Traseu

109 mm

Sistem suspensie spate

Basculă, (suspensie tip braţ)

Cursă spate

125 mm

Frână faţă

discuri duble hidraulice , Ø 320 mm

Frână spate

mono disc hidraulic, Ø 282 mm

Anvelopă faţă

120/70 ZR17M/C (58W)

Anvelopă spate

180/55 ZR17M/C (73W)

Dimensiuni

Lungime totală

2.230 mm

Lăţime totală

750 mm

Înălţime totală

1,325/1,455 mm

Înălţimea scaunelor

805/825 mm

Baza roţilor

1.545 mm

Gardă minimă la sol

130 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

289 kg

Capacitate rezervor carburant

25 Litri

Capacitate rezervor ulei

4,9 Litri

Accesorii

 

Comentarii