Yamaha XJR1300

  • Yamaha XJR1300
  • Yamaha XJR1300
  • Yamaha XJR1300

Pret: 10.600 €
60th: 11.000 €

XJR1300 se întoarce sub forma celei mai noi propuneri din gama cu moştenire sportivă. Cei 20 de ani de evoluţie au asigurat o abordare uimitoare a motocicletei simbol. Având cel mai mare motor răcit cu aer cu 4 cilindri în linie de pe piaţă, forţa sa brută şi stilul redus la esenţial impun respect.

Rezervorul de combustibil suplu, în stilul motocicletelor de curse, al modelului XJR1300 şi ghidonul din aluminiu dezvăluie robustul motor răcit cu aer de mare capacitate.

Designul în stil solo al şeii este completat de un capac lateral din aluminiu în stilul plăcuţelor de înmatriculare ale motocicletelor de curse ale anilor 70, cu trei inserţii de plasă. Aspectul este completat cu un eşapament 4-2-1 negru cu capac cu un design într-un stil nou.

Detalii

  • motor cu 4 cilindri DOHC, de 1.250 cc, răcit cu aer
  • 115 cp - 85 Nm
  • Frumuseţe, funcţionalitate şi robusteţe reduse la esenţial
  • Motor răcit cu aer cu cea mai mare cilindree
  • Randament de cuplu brut
  • Design subţire al rezervorului de combustibil, cu aspect de motocicletă de curse pur-sânge
  • Eşapament 4-2-1 negru mat cu capace redesenate
  • Şa cu design în stil solo
  • Tuburi interioare frontale cu strat de protecţie din DLC (carbon cu aspect de diamant)
  • Far faţă multi-reflectorizant de 180 mm
  • Suspensie spate Öhlins
  • Tablou de bord redesenat

Imagini

Caracteristici

Motor puternic şi robust, cu 4 cilindri în linie, răcit cu aer

Motor puternic şi robust, cu 4 cilindri în linie, răcit cu aer

Inima modelului XJR1300 este motorul în 4 timpi cu 4 cilindri DOHC, cu 4 supape, răcit cu aer. Acesta are cea mai mare cilindree existentă pe piaţă. Cu un cuplu maxim atins la 6.000 rpm, XJR1300 oferă o plajă bogată de cupluri de la plecarea de pe loc.

Design subţire al rezervorului de combustibil

Design subţire al rezervorului de combustibil

Rezervorul de combustibil al modelului XJR1300 a fost redesenat, având acum un aspect mai îngust, mai suplu. Noul design compact, minimalist, oferă un spaţiu concav pentru genunchi, bazat pe designul unei motociclete vechi de curse. Aspectul mai zvelt face ca pilotul să simtă şi mai bine impresionantul motor, fiind încălecat aparent direct pe acesta.

Sistem de eşapament 4-2-1 negru mat

Sistem de eşapament 4-2-1 negru mat

Stilul redus la esenţial al motocicletei de generaţie 2015, reflectând emblematicele motociclete de curse din trecut, este îmbunătăţit de cele patru ţevi ce converg într-o ţeavă şi o tobă de eşapament, de culoare negru mat. Toba este finisată cu un capac masiv, nou desenat, ce completează acest aspect.

Şa solo în stil sculptat

Şa solo în stil sculptat

Fiecare aspect al celui mai nou model XJR este influenţat de stilul redus la esenţial, simplificat, noua şa nefăcând excepţie. Superbul design sculptat conferă un aspect de şa individuală cu cusături în stil retro şi o poziţie de pilotaj ce se potriveşte cu o pilotare sportivă.

Capace laterale din aluminiu în stilul plăcuţelor de înmatriculare de curse

Capace laterale din aluminiu în stilul plăcuţelor de înmatriculare de curse

Designul în stil retro al modelului XJR continuă cu capacele laterale din aluminiu în stilul unei clasice plăcuţe de înmatriculare de curse. Plăcuţele reflectă designul motocicletelor de curse din anii 70. Plăcuţele au un finisaj lustruit şi includ trei orificii rotunde în stil priză de aer cu inserţii din plasă, care conduc fluxul de aer la motorul puternic.

Ghidon conic

Ghidon conic

Ghidonul conic din aluminiu uşor oferă o putere şi un echilibru îmbunătăţit pentru noul XJR. Poziţia ghidonului este puţin mai ridicată, pentru a se combina cu designul sculptat al şeii solo, oferind o libertate mai mare pentru poziţia de pilotaj.

Specificatii Tehnice

Motor

Tip motor

4 timpi, Răcit cu aer, 4-supape, DOHC, 4-cilindri paraleli înclinaţi spre faţă

Cilindree

1.251cc

Alezaj x cursă

79,0 mm x 63,8 mm

Raport compresie

9,7 : 1

Putere maximă

115CP @ 8.000 rpm

Cuplu maxim

108,4 Nm (11,1 kg-m) @ 6.000 rpm

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu, Arc elicoidal cu disc multiplu

Carburator

Injecţie de carburant

Sistem de aprindere

TCI, Electric

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 5-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Şasiu

Cadru

Balansiere duble din oţel

Sistem suspensie faţă

Furci telescopice

Cursă faţă

130 mm

Unghi rolă de direcţie

25

Traseu

92 mm

Sistem suspensie spate

Basculă

Cursă spate

120 mm

Frână faţă

discuri duble hidraulice , Ø 298 mm

Frână spate

mono disc hidraulic, Ø 267 mm

Anvelopă faţă

120/70 ZR17M/C (58W)

Anvelopă spate

180/55 ZR17M/C (73W)

Dimensiuni

Lungime totală

2.190 mm

Lăţime totală

820 mm

Înălţime totală

1.120 mm

Înălţimea scaunelor

829 mm

Baza roţilor

1.500 mm

Gardă minimă la sol

133 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

240 kg

Capacitate rezervor carburant

14,5 Litri

Capacitate rezervor ulei

4,2 Litri

Video

Comentarii