Yamaha VMAX

  • Yamaha VMAX
  • Yamaha VMAX

Pret: 19.300 €

Noul model exclusiv V-MAX - putere, acceleratie si adrenalina.

V-MAX ofera un motor pregatit pentru pretentiile secolului XXI, un sasiu de inalta tehnologie, putere incredibila, o forta de accelerare nemaintalnita, si, mai presus de toate, cea mai autentica descarcare de adrenalina. Noul VMAX este oglinda tehnologiilor avansate Yamaha, de la sistemele de management al motorului, YCC-I si YCC-T, la cadrul de aluminiu, franele cu etrieri radiali cu 6 pistonase, totul este pregatit pentru a-ti oferi 200 de cai putere si un cuplu de 167 Nm. VMAX pastreaza imaginea iconica a ilustrului predecesor, punand stapanire pe imaginatia unei noi generatii de dependenti de adrenalina, dar inspirand si miile de proprietari ai vechiului model, datorita caruia acest model a devenit un succes

Motivele pentru care pilotezi un “ muscle-bike” sunt viscerale :  - maraitul dominator al motorului, sentimentul de control pe care il ofera in pofida puterii mari, admiratia trecatorilor. VMAX iti ofera toate acesta si chiar mai mult.

Acest “muscle bike” cu stilul sau radical, a devenit instantaneu o legenda atunci cand primele sale versiuni au aparut pe strada si pe circuitele de “drag racing” in 1985, iar incarnarea sa actuala continua  aceleasi traditie ca formele sale masive sa concureze puterea motorului

Pleaca la o plimbare, pentru a experimenta puterea sa senzationala si placerea simpla de a pilota cel mai reprezentativ exemplar de “muscle bike” al zilelor noastre.

Imagini

Caracteristici

Full power

Motorul V4 de 1679 cmc in patru timpi dezvolta un cuplu senzational oferind in acelasi timp o imagine intimidanta. Bujiile iridium asigura o combustie foarte eficienta in toate intervalele de turatie, iar pentru pilot aceasta se traduce in dezvoltarea unei puteri nemaiintalnite in trecut, fie ca este vorba de un start de pe loc sau un start de tip “roll on”.

Cadru low - profile

VMAX este o masinarie dramatica. Cadrul sau de aluminiu se arcuieste deasupra motorului in timp ce jambele immense nu seaman cu nimic din ce ati vazut pana acum la alta motocicleta. Caracterul sau unic este evidentiat si mai mult de cele patru galerii de admisie a aerului prelucrate manual din aluminiu.

Tobe puternice

Cele patru tobe de esapamant scurte si orientate catre sus emit un sunet puternic dar placut care iti da senzatia de puls, anuntandu-si prezenta. Tobele de inalta calitate sunt fabricate din titan si prelucrate prin sablare pentru a pune in evident imaginea temperamentala a cadrului negru si a motorului. 

Furci rigide

Jambele massive ale furcii pastreaza caracterul unic al motocicletei si ofera o rigiditate excelenta, avand grija sa ofere o rulare lina si manevrabilitate excelenta.Furca este complet ajustabila la pretensionare pentru a se putea adapta nevoilor fiecarui pilot.

Cel ma bun grip

O motocicleta mare are nevoie de roti mari iar la acest capitol VMAX nu dezamageste. Ampatamentul de 1700 mm ofera o stabilitate foarte buna iar manevrabilitatea este conferita de rotile de 18 inch special dezvoltate pentru a optimiza tractiunea, amortizarea socurilor si a optimiza tinuta de drum. 

Bujii iridium

Pe langa alte tehnologii avansate, VMAX foloseste si bujiile iridium. Acestea sunt folosite la majoritatea motocicletelor de inalta performanta si sunt dezvoltate astfel incat sa asigure o combustie extrem de eficienta pe toate plajele de turatie.

Specificatii Tehnice

Motor

Tip motor

4-cilindri tip-V, Răcit cu aer, 4 timpi, DOHC, 4-supape

Cilindree

1.679cc

Alezaj x cursă

90,0 mm x 66,0 mm

Raport compresie

11,3 : 1

Putere maximă

147,2 kW (200PS) @ 9.000 rpm

Cuplu maxim

166,8 Nm (17,0 kg-m) @ 6.500 rpm

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Arc diafragmă cu disc multiplu

Carburator

Injecţie electronică de benzină

Sistem de aprindere

TCI, Electric

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 5-viteze

Transmisie finală

Cardan

Şasiu

Cadru

Aluminiu, În formă de diamant

Sistem suspensie faţă

Furci telescopice, Ø 52 mm

Cursă faţă

120 mm

Unghi rolă de direcţie

31Âş

Traseu

148 mm

Sistem suspensie spate

Basculă, (suspensie de legătură)

Cursă spate

110 mm

Frână faţă

discuri duble hidraulice , Ø 320 mm

Frână spate

mono disc, Ø 298 mm

Anvelopă faţă

120/70 R18M/C (59V)

Anvelopă spate

200/50 R18M/C (76V)

Dimensiuni

Lungime totală

2.395 mm

Lăţime totală

820 mm

Înălţime totală

1.190 mm

Înălţimea scaunelor

775 mm

Baza roţilor

1.700 mm

Gardă minimă la sol

140 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

310 kg

Capacitate rezervor carburant

15 Litri

Capacitate rezervor ulei

5,9 Litri

Video

Comentarii