Yamaha XSR700

  • Yamaha XSR700
  • Yamaha XSR700
  • Yamaha XSR700

Pret: 7.650 Eur

Născut în viitor

XSR700 face o demonstraţie impunătoare. Concepută pentru a conferi senzaţii fără vârstă, bazate pe simboluri de referinţă istorice, îmbinate cu tehnologia de mâine pentru o experienţă de pilotare pură, plină de divertisment. Cu un cuplu intens şi un şasiu super agil, aceasta este concepută pentru cei care apreciază moştenirile şi pilotează cu plăcere.

Motorul de ultimă generaţie de 689 cc cu 2 cilindri în linie beneficiază de „filozofia noastră cu 90° între manetoane” care îi permite să dezvolte un cuplu liniar pentru acceleraţie excepţională. XSR700 cu stil retro beneficiază şi de un şasiul îngust şi uşor, pentru agilitate şi manevrabilitate excepţionale.

XSR700 preia ce este mai bun din istoricul designului Yamaha, drept omagiu adus trecutului, dar este totuşi o motocicletă a viitorului.

Detalii

  • Construit pentru plăcerea supremă de a pilota
  • Far şi grup optic spate de inspiraţie vintage
  • Şa în stil vintage din piele cu două texturi
  • Anvelope Pirelli Phantom cu suprafaţă de rulare cu model autentic
  • Eficienţă remarcabilă a combustibilului
  • Rezervor de combustibil din aluminiu
  • în 4 timpi, 689 cm3 cu 2 cilindri în linie, răcit cu lichid
  • Design cu masa concentrată în partea anterioară şi caroserie sculptată
  • Filozofie cu 90° între manetoane cu braţ de pârghie la 270 de grade
  • Randament cuplu liniar, intens şi puternic
  • Discuri faţă duble de 282 mm cu etriere cu 4 pistoane

Imagini

Caracteristici

Stil retro cu piese de înaltă calitate

Stil retro cu piese de înaltă calitate

Graţie scaunului din piele cu două texturi, sub-cadrului care poate fi personalizat cu uşurinţă, rezervorului de aluminiu, farului şi lămpii spate în stil vintage, XSR700 aduce un tribut designurilor de motociclete din trecut. Un capac elegant cu grilă, toba de eşapament scurtă şi utilizarea aluminiului de înaltă calitate pe componente, precum apărătoarea frontală şi capacul radiatorului, îi conferă un impact vizual ridicat.

Motor de 689 cc cu 2 cilindri în linie excepţional

Motor de 689 cc cu 2 cilindri în linie excepţional

Caracterul special al noului XSR700 este conferit de motorul de 689 cc cu 2 cilindri în linie de ultimă generaţie, care a fost dezvoltat utilizând filozofia Yamaha cu 90° între manetoane. Cu un interval de ardere neregulat, braţul de pârghie la 270 de grade conferă o senzaţie puternică de accelerare şi tracţiune excelentă, iar cuplul liniar, intens asigură o performanţă excepţională.

Cadru cu ax central tubular, uşor şi subţire

Cadru cu ax central tubular, uşor şi subţire

Pentru manevrabilitate uşoară şi agilitate impecabilă, noua XSR700 dispune de un cadru cu ax central din oţel, uşor şi subţire sub caroseria retro, care utilizează motorul 689 cc ca pe o musculatură încordată. Împreună cu ampatamentul compact şi sistemele de suspensie sensibile, acest şasiu puternic şi uşor oferă o pilotare receptivă şi antrenantă.

Conceput pentru plăcerea supremă de a pilota

Conceput pentru plăcerea supremă de a pilota

Această primă motocicletă creată sub filosofia Faster Sons oferă o senzaţie retro originală, cu accente vintage, fără a compromite controlul pilotării. Dimensiunile şasiului şi distribuţia greutăţii au fost stabilite cu atenţie pentru a maximiza plăcerea resimţită în timpul accelerării şi pentru a crea o legătură mai strânsă între pilot şi motocicletă.

Performanţă receptivă, stil retro şi accesibilitate

Performanţă receptivă, stil retro şi accesibilitate

Noul motor al XSR700 răcit cu lichid şi şasiul cu ax central cu greutate redusă se îmbină perfect cu stilul vintage, retro şi unic. Performanţa impresionantă oferă o experienţă de pilotare antrenantă pentru piloţii noi şi cei experimentaţi la un preţ accesibil.

Suspensie spate tip monocros articulată

Suspensie spate tip monocros articulată

Suspensia spate tip monocros articulată dispune de un amortizor orizontal care este montat direct pe carterul motorului pentru a economisi spaţiu şi a îmbunătăţi performanţa şasiului. Şi pentru o senzaţie mai plăcută la accelerare, XSR700 este echipată cu un braţ oscilant scurt de 530 mm, care creează o legătură mai strânsă între pilot şi motocicletă.

Discuri ondulate şi etriere monobloc

Discuri ondulate şi etriere monobloc

Stilul vintage al XSR700 este îmbinat cu un sistem de frânare modern, pentru plăcere maximă în timpul pilotării, inclusiv discuri ondulate duble de 282 mm şi etriere cu 4 pistoane în faţă pentru putere maximă de oprire. Anvelopele Pirelli Phantom cu model autentic înconjoară roţile uşoare din aluminiu cu 10 spiţe pentru a oferi o performanţă reală pe străzi.

Instrumente montate pe ghidon

Instrumente montate pe ghidon

Vitezometrul uşor de citit, în stil retro, este montat direct pe ghidonul conic pentru a oferi pilotului o vedere clară asupra drumului.

Instrumente montate pe ghidon

Instrumente montate pe ghidon

Vitezometrul uşor de citit, în stil retro, este montat direct pe ghidonul conic pentru a oferi pilotului o vedere clară asupra drumului.

Specificatii Tehnice

Motor

Tip motor

2-cilindri, 4 timpi, Răcit cu aer, DOHC, 4-supape

Cilindree

689 cmc

Alezaj x cursă

80,0 mm x 68,6 mm

Raport compresie

11,5 : 1

Putere maximă

55,0 kW (74,8PS) @ 9.000 rpm

Varianta cu putere limitată

35,0 kW

Cuplu maxim

68,0 Nm (6,9 kg-m) @ 6.500 rpm

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu

Carburator

Injecţie de carburant

Sistem de aprindere

TCI, Electric

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Şasiu

Cadru

Diamant

Sistem suspensie faţă

Furci telescopice

Cursă faţă

130 mm

Unghi rolă de direcţie

24 50

Traseu

90 mm

Sistem suspensie spate

Basculă, (suspensie tip braţ)

Cursă spate

130 mm

Frână faţă

discuri duble hidraulice , Ø 282 mm

Frână spate

mono disc hidraulic, Ø 245 mm

Anvelopă faţă

120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless)

Anvelopă spate

180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless)

Dimensiuni

Lungime totală

2.075 mm

Lăţime totală

820 mm

Înălţime totală

1.130 mm

Înălţimea scaunelor

815 mm

Baza roţilor

1.405 mm

Gardă minimă la sol

140 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

186 kg ABS

Capacitate rezervor carburant

14 L

Capacitate rezervor ulei

2,7 L

Accesorii

 

Video

Comentarii