Yamaha MT125 / ABS

  • Yamaha MT125 / ABS
  • Yamaha MT125 / ABS
  • Yamaha MT125 / ABS

Pret
model fara ABS: 4.150 €
model cu ABS: 4.600 €

Să nu vă fie frică de întuneric!

Noua generaţia de modele MT de la Yamaha a revoluţionat total universul motociclismului. Având un stil radical şi o imagine extrem de modernă, familia MT înseamnă emoţia pură a pilotării. Acum, noul MT-125 este aici. Iar clasa de 125 cc nu va mai fi niciodată aceeaşi!

Graţie şasiului expus extrem de atrăgător, MT-125 nu se compară cu nimic altceva. Datorită stilului de luptător perfect adaptat străzii, care impune atenţie oriunde aţi merge, această motocicletă are o atitudine de luat în seamă. Iar cu şasiul de mari dimensiuni, MT se impune fără egal pe străzi.

Eşti tânăr doar o dată. Aşa că asiguraţi-vă că MT-125 face parte din viaţa dvs. Acum.

Detalii

  • Noua motocicletă radicală cu şasiu expus, de 125 cc
  • ADN-ul familiei MT îi conferă un aspect impunător, de dimensiuni mari
  • Stil luptător de stradă
  • Poziţie de pilotaj dreaptă, sportivă, pentru divertisment zilnic
  • Cadru Deltabox şi suspensie spate monobloc
  • Monocilindric, răcire cu lichid, 4 timpi, 125 cc
  • Platformă YZF-R125 cu componente de ultimă generaţie
  • Furci faţă inversate cu diametrul de 41 mm
  • Discuri faţă tampon de 292 mm cu etrier radial
  • Roţi cu spiţe în formă de Y, uşoare, stil curse
  • Tablou de bord cu LED de înaltă tehnologie
  • Spate scurt cu lampă stop cu LED

Imagini

Caracteristici

Aspect adaptat străzii cu tehnologie super sport

Utilizând platforma YZF-R125 ca punct de plecare, inginerii noştri au creat un tip complet nou de motocicletă, în stil combativ, adaptat străzii, din clasa de 125 cc. Dispunând de un şasiu expus, complet nou, cu masa concentrată în partea anterioară, MT-125 înseamnă emoţie pură de pilotare.

Poziţie de pilotaj dreaptă cu agilitate ridicată

Ca şi modelele noastre MT cu o capacitate cilindrică mai mare, MT-125 este o motocicletă sportivă şi agilă, pe care o puteţi pilota zilnic. Rezervorul, şaua, ghidoanele şi scăriţele noi îi conferă o poziţie de pilotaj sportivă pentru confortul sporit al pilotului şi pasagerului, în timp ce geometria cadrului şi ergonomia asigură manevrabilitate uşoară în oraş.

Aspect radical al familiei MT cu o imagine de motocicletă impunătoare, de dimensiuni mari

Graţie şasiului expus, roţilor uşoare, în stil de curse şi aspectului atletic, ADN-ul puternic al familiei MT este evident în ansamblul acestei motociclete, în timp ce farul unghiular jos şi admisiile de aer cu margini ridicate îi conferă un aspect frontal impunător

Furca faţă inversată cu frână faţă de înaltă tehnologie

MT-125 dispune de furci faţă inversate avansate pentru o suspensie lină şi progresivă, cu ţinută de drum receptivă - şi pentru a sublinia avantajul tehnologic, modelul MT-125 dispune de o frână cu discuri faţă tampon de 292 mm şi un etrier montat radial, care asigură o senzaţie excelentă în combinaţie cu puterea de oprire eficientă.

Roţi uşoare, stil curse

Roţile în stil de curse ale modelului MT-125 dispun de şase seturi de spiţe subţiri în formă de Y, care menţin greutatea nesuspendată la un nivel scăzut pentru o suspensie sensibilă şi o călătorie lină. În partea din faţă, un pneu 180/80-17 conferă o ţinută de drum sigură, în timp de pneul din spate lat de 130/70-17 oferă niveluri înalte de tracţiune şi evidenţiază imaginea fără compromis, adaptată străzii.

Zonă „cockpit” de înaltă tehnologie

Zona „cockpit” de la nivelul câmpului vizual al pilotului dezvăluie un afişaj de înaltă tehnologie, care cuprinde elemente de design contemporan preluate de la ultima generaţie de telefoane inteligente. Tabloul de bord complet LCD întâmpină pilotul când este aprins şi include afişaje cu bare pentru turaţii, temperatura motorului şi nivelul de combustibil, cât şi un led pentru schimbarea vitezelor şi vitezometru digital.

Specificatii Tehnice

Motor

Tip motor

Monocilindru, Răcit cu aer, 4 timpi, SOHC, 4-supape

Cilindree

124,7cc

Alezaj x cursă

52,0 mm x 58,6 mm

Raport compresie

11,2 : 1

Putere maximă

11,0 kW (15,0PS) @ 9.000 rpm

Cuplu maxim

12,4 Nm (1,25 kg-m) @ 8.000 rpm

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Arc elicoidal cu disc multiplu

Carburator

Injecţie electronică de benzină

Sistem de aprindere

TCI (digital), Electric

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Şasiu

Cadru

Deltabox din oţel

Sistem suspensie faţă

Upside-down telescopic fork, Ø 41 mm

Cursă faţă

130 mm

Unghi rolă de direcţie

25Âş

Traseu

89 mm

Sistem suspensie spate

Amortizor mono tip braţ cu arc cu preîncărcare reglabilă

Cursă spate

114 mm

Frână faţă

disc mono hidraulic , Ø 292 mm

Frână spate

mono disc hidraulic, Ø 230 mm

Anvelopă faţă

100/80-17 M/C

Anvelopă spate

130/70-17 M/C

Dimensiuni

Lungime totală

1.955 mm

Lăţime totală

740 mm

Înălţime totală

1.040 mm

Înălţimea scaunelor

810 mm

Baza roţilor

1.355 mm

Gardă minimă la sol

140 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

138 kg

Capacitate rezervor carburant

11,5 Litri

Capacitate rezervor ulei

1,15 Litri

Video

Comentarii