Yamaha YZ250F 2014

Yamaha YZ250F 2014

Pret: 5.000 Eur + TVA

Modelul este o bestie total noua iar noi suntem pregatiti sa eliberam masinaria alimentata prin injectie de combustibil si pregatita de curse pentru a decima pistele la nivel mondial.
Dupa cativa ani buni de proiectare a admisiei orientate anterior, acum apare cilindrulu inclinat posterior si evacuarea serpuitoare. Ingloband motorul agresiv, dezvoltat cu ajutorul Grand Prix de MX, sasiul complet nou contribuie la scaderea greutatii chiar si mai mult si sporeste feedbackul experientei offroad.
Fara nici o indoiala YZ250F este cea mai impresionanta, utila si senzationala motocicleta de 250 cmc iesita de pe lina de asamblare de la IWATA.

Caracteristicele pe care orice pilot si le doreste pentru motocicleta lui sunt de obicei aceleasi: mai rapida, mai usoara, mai manevrabila. Prin aceasta noua gama YZ, Yamaha iese in intampinarea tuturor cerintelor. Vrem sa fim mereu in fata, la fel ca tine, la fel ca ei.

Yamaha a fost prezenta oriunde un cauciuc cu crampon a atins pamantul cu furie iar acum a dezvoltat tehnologia YZ pana la punctul in care nu poti gasi altceva mai bun, mai util, mai competitive.
Competitia reprezinta sufletul pentru Yamana, iar noile crossere YZ sunt ultima ofranda creata pentru a oferi fior si noutate apoi a o savura in cel mai bun mod posibil.
Mai rapide, mai usoare, mai manevrabile.

  • NOU - Pistoane uşurate şi biele de înaltă performanţă
  • NOU - Design îmbunătăţit al arborelui cotit şi al balansorului, ECU
  • NOU - Ambreiaj reproiectat şi schimbare mai lină a vitezelor
  • NOU - Setări ale suspensiei reproiectate
  • NOU - Frână faţă de 270 mm, cu diametru mai mare
  • Motor DOHC cu 4 valve, de 250 cc, răcit cu lichid
  • Chiulasă inversă cu admisie orientată spre faţă
  • Centru de greutate echilibrat pentru manevrare agilă
  • Cadru cu lonjeroane bilaterale din aluminiu
  • Furci faţă inversate cu separarea aerului de ulei (AOS)
  • Suspensie Monocross linked-type
  • Tehnologia curselor Grand Prix

Imagini

Caracteristici

Noul motor pe injectie

Pentru prima data YZ250F ul foloseste sistemul de injectie pentru a avea un excellent graphic de putere, un mai bun raspuns al acceleratiei si un cuplu mai mare. Adopta acelasi design integrat si aceeasi functionalitate ca si la YZ450F. Mappingul este complet ajustabil iar curba de putere aste accentuata de catre noua evacuare serpuita, manetoane cementate, pistonul cu 2 segmenti si multe altele.

Inclinare posterioara, gandire futurista

Admisia directa, pozitionata anterior asigura o excelenta eficienta in timp ce inclinatia posterioara a motorului este facuta la unghiul potrivit in ceea ce priveste raportul cu cadrul, dimensiunea motorului si echilibrul maselor.
Intreaga utilitate a ECU poate fi exploatata cu ajutorul Power tunnerului MX, optional pentru a seta preferintele personale in functie de teren.

Centrul de greutate si reducerea greutatii

Sistemul de evacuare al modelului 2015 presupune reproiectarea si reducerea acestuia, permitand montarea unui semicadru mai scurt acesta fiind numai unul dintre factorii reducatori de greutate si de imbunatatire a centrului de greutate al motocicletei.
Un rezervor de combustibil repozitionat cu o capacitate de 7.5L care ingusteaza si mai mult motocicleta si permite usor accesul la filtrul de aer, face totodata parte din "pachetul" oferit.

Sasiu mai mic si mai usor.

YZ250F este recunoscut pentru eficacitatea in curbe iar acum beneficiaza de un cadru nou proiectat, hidroformat, cu grinzi bilaterale, construit din zece tipuri diferite de aluminiu, forjat, extrudat si turnat. Obtinand precizie si control, cadrul imbina noi nivele de rigiditate, echilibru si absorbtie a socurilor pentru a oferi un feedback extraordinar.

Schimbarea vitezelor

Un mai bun feedback al ambreiajului si o repoiectare a componentelor sistemului de schimbare a vitezeleor a dus la o mai lina si sigura functionare a acestuia. Efectul este reprezentat de reducerea pierderii de cuplu in momentul schimbarii vitezei.

O noua imagine

Noua imagine atletica si revolutionara a YZ250F pregateste motocicleta pentru 2015 si viitor. Ultimele modele YZ sunt desenate cu un singur scop, dedicarea pentru competitie. Plastice noi, grile de aer, protectia de noroi pt roata spate si designul sunt insotite de desenul incorporat in plastic pentru a oferi o suprafata mai rezistenta, fiind o tehnologie nou adoptata de Yamaha.

Specificatii Tehnice

Motor

Tip motor

Răcit cu aer, 4 timpi, DOHC, 4-supape

Cilindree

250cc

Alezaj x cursă

77,0 mm x 53,6 mm

Raport compresie

13,5 : 1

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu

Carburator

Injecţie de carburant

Sistem de aprindere

TCI, Recul

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 5-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Şasiu

Cadru

Cadru semidublu

Sistem suspensie faţă

Upside-down telescopic fork

Cursă faţă

310 mm

Unghi rolă de direcţie

26Âş 50

Traseu

118 mm

Sistem suspensie spate

Basculă, (suspensie de legătură)

Cursă spate

315 mm

Frână faţă

disc mono hidraulic , Ø 250 mm

Frână spate

mono disc hidraulic, Ø 245 mm

Anvelopă faţă

80/100-21 MS32

Anvelopă spate

100/90-19 MS32

Dimensiuni

Lungime totală

2.170 mm

Lăţime totală

825 mm

Înălţime totală

1.280 mm

Înălţimea scaunelor

965 mm

Baza roţilor

1.475 mm

Gardă minimă la sol

330 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

105 kg

Capacitate rezervor carburant

7,5 Litri

Capacitate rezervor ulei

0,9 Litri

Video

Comentarii