Yamaha YZ125

Yamaha YZ125

Pret: 6.092 € + TVA

Air Riders

Pentru a reuşi în motocros, trebuie să exersaţi multe ore pe pista de curse. Astfel, dacă doriţi cu adevărat să ajungeţi în top, veţi avea nevoie de abilităţi, rezistenţă şi determinare - şi de o motocicleta de curse potrivită.

Iar aici intră în joc Yamaha YZ125. Cu puterea explozivă a motorului şi şasiul de aluminiu ultra-sensibil, acest motor uşor de 125 cc şi în 2 timpi este un câştigător dovedit la cel mai înalt nivel.

Această legendară motocicletă „dirt bike” este dotată cu sisteme de suspensie faţă şi spate ultrasensibile, pentru manevrare mai agilă şi virare mai rapidă – iar caroseria impecabilă conferă un aspect deosebit. Acum tot ceea ce lipseşte din pachet... sunteţi dumneavoastră.

Detalii

  • Motor compact de 125 cc în 2 timpi cu turaţie înaltă
  • Şasiu de aluminiu cu cadru semi-dublu ultra-uşor
  • Putere care creează campioni cu manevrare uşoară
  • Furcă de 48 mm tip YZ-F, funcţie aer/ulei separată
  • Sistem de suspensie spate monocros tip YZ-F
  • Caroserie modernă pentru o imagine suplă şi modernă
  • Mecanism de reglare a ambreiajului cu acţionare rapidă
  • Suporturi mai late pentru tălpi, pentru control îmbunătăţit
  • Tehnologie de motor în 2 timpi pentru întreţinere mai facilă
  • Carburator Keihin de 38 mm uşor de reglat
  • Disponibil cu set de îmbunătăţire YRRD (Yamaha Rinaldi R şi D)
  • Gamă largă de accesorii originale disponibile

Imagini

Caracteristici

Caroserie impecabilă şi elemente grafice îndrăzneţe

Modelul YZ125 în 2 timpi este echipat cu o caroserie modernă şi cu elemente grafice pentru un aspect uşor. Apărătoarele şi protecţiile pentru furcă îi conferă o imagine agilă, iar măştile laterale şi capacul pentru şa evidenţiază aspectul proaspăt.

Furci inversate de 48 mm

Furcile inversate frontale de 48 mm sunt similare designului folosit pentru modelul YZ-F în 4 timpi şi au un sistem de aer/ulei separat, care previne intrarea aerului în cartuş, pentru o amortizare mai stabilă. Furcile funcţionează cu setări speciale specifice pentru YZ125 şi asigură caracteristici de manevrare mai uşoară şi mai agilă.

Sistem de suspensie spate tip monocros

Pe lângă faptul că funcţionează cu furci, YZ125 este echipată cu un sistem de suspensie spate tip monocros, care este alcătuit dintr-un braţ oscilant redesenat, amortizor şi cuplare preluate de la motocicletele YZ-F în 4 timpi. Acest sistem oferă caracteristici excelente de amortizare a şocurilor, împreună cu tracţiune eficientă, pentru o performanţă care promite victoria.

Suporturi late pentru tălpi şi dispozitiv de reglare a ambreiajului

YZ125 în 2 timpi beneficiază de o gamă de caracteristici care provin direct de la cele mai recente modele YZ-F ale noastre în 4 timpi. Suporturile late pentru tălpi conferă suport suplimentar pentru un sentiment de control total în timpul curselor agresive - şi este prevăzut şi un dispozitiv de reglare a ambreiajului, pentru reglări uşoare pentru slăbirea cablului, care nu necesită unelte.

Motor în 2 timpi de 125 cc

La inima aceste motociclete uşoare cu atac rapid se află un motor răcit cu lichid, cu turaţie înaltă şi 124 cc în 2 timpi, prevăzut cu renumitul sistem YPVS de la Yamaha, pentru putere sporită. Având o cutie de viteze cu 6 trepte, cu raport de transmisie scurt, acest motor super-compact şi uşor de întreţinut poate fi îmbunătăţit cu piese din setul YRRD pentru performanţă care are şi mai multe şanse de câştig.

Şasiu cu agilitate excelentă şi ultra-uşor

Motorul compact de 125 cc şi în 2 timpi este montat într-un şasiu de aluminiu cu cadru semi-dublu care este atât uşor, cât şi puternic, şi care asigură o rigiditate echilibrată care răspunde cu uşurinţă la comenzile piloţilor. Cu o greutate umedă de doar 94 kg, YZ125 este una dintre cele mai uşoare motociclete de curse „dirt track” care abordează fără probleme curbele şi secţiunile cu denivelări.

Specificatii Tehnice

Motor

Tip motor

Răcit cu apa, 2-timpi, Monocilindru înclinat spre faţă, Supapă de admisie cu YPVS

Capacitate cilindrică

125cc

Alezaj X Cursă

54,0 mm x 54,5 mm

Compresie

8.6 ~10.7 : 1

Putere maximă

-

Cuplu maxim

-

Sistem de ungere

Premix

Tip ambreiaj

Umed, Arc elicoidal cu disc multiplu

Carburator

Mikuni TMX38

Sistem de aprindere

CDI, Recul

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Şasiu

Cadru

Cadru semidublu

Sistem suspensie faţă

Upside-down telescopic fork

Cursă faţă

300 mm

Traseu

109 mm

Sistem suspensie spate

Basculă, (suspensie de legătură)

Cursă spate

315 mm

Frână faţă

mono disc , Ø 250 mm

Frână spate

mono disc, Ø 245 mm

Anvelopă faţă

80/100-21 51M

Anvelopă spate

100/90-19 57M

Dimensiuni

Lungime totală

2.137 mm

Lăţime totală

825 mm

Înălţime totală

1.295 mm

Înălţimea scaunelor

975 mm

Baza roţilor

1.445 mm

Gardă minimă la sol

363 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

94 kg

Capacitate rezervor carburant

8,0 Litri

Capacitate rezervor ulei

0,7 Litri

Accesorii

 

Video

Comentarii