Yamaha WR450F

Yamaha WR450F

Pret: 8.739 € + TVA

Greşit intenţionat

Echipat cu cele mai avansate tehnologii de motor şi şasiu dezvoltate vreodată pentru o motocicletă de pistă Yamaha, modelul WR450F este pregătit să revoluţioneze domeniul motocicletelor de teren.

Construit pentru curse enduro serioase, piloţi de raliu de distanţă lungă şi piloţi amatori experimentaţi, acest model WR-F de nouă generaţie produce un cuplu puternic şi liniar, care oferă performanţe excelente şi un nivel înalt de control.

Pentru o manevrare uşoară, această motocicletă de pistă de înaltă tehnologie este echipată cu un şasiu compact, cu masă centralizată – şi, cu transmisia cu 5 trepte şi raport larg, suspensii KYB® de ultimă oră şi pornire electrică fără comutator, Yamaha WR450F este pregătită să câştige.

Detalii

  • Motor în 4 timpi de 450 cm3, puternic, compact şi uşor de controlat
  • Motor puternic, cu injecţie de carburant şi cuplu liniar
  • Chiulasă inversă cu admisie orientată în faţă
  • Şasiu din bare de aluminiu, cu rigiditate optimizată
  • Transmisie cu 5 trepte, raport larg şi ambreiaj enduro
  • Demaror electric fără comutator şi decompresor automat
  • Amplificator de putere cu conectare directă, pentru tuning simplu
  • Centru de greutate echilibrat pentru manevrare agilă
  • Filtru de aer montat în poziţie înaltă şi rezervor de carburant sub şa
  • Sisteme de suspensie cu specificaţii înalte
  • Roată spate de 18 ţoli, anvelope Metzeler 6 Days FIM
  • Radiatoare cu specificaţii pentru curse enduro şi ventilator de răcire uşor

Imagini

Caracteristici

Tehnologia câştigătoare a Campionatului mondial de motocross

Tehnologia câştigătoare a Campionatului mondial de motocross

Utilizând modelul nostru YZ450F, câştigător al campionatului mondial, ca punct de plecare, designerii Yamaha au dezvoltat modelul WR450F utilizând pentru motor şi şasiu cele mai avansate tehnologii întâlnite în domeniul enduro. Cu agilitatea sa, greutatea sa redusă şi puterea considerabilă, însă uşor de controlat, această motocicletă enduro de înaltă tehnologie schimbă totul.

Motor în 4 timpi, de 450 cm3

Motor în 4 timpi, de 450 cm3

Motorul DOHC de 450 cm3, răcit cu lichid, cu injecţie de carburant şi 4 supape, bazat pe modelul YZ450F, a fost dezvoltat pentru a genera rezerve importante de cuplu liniar ce vă permit să preluaţi controlul şi să vă descoperiţi adevăratul potenţial de pilotare. Alimentat de un injector de carburant de mari dimensiuni, de 44 mm, cu unghi de pulverizare modificat, acest motor solid oferă o putere considerabilă, însă echilibrată şi uşor de controlat.

Transmisie cu 5 viteze şi raport larg

Transmisie cu 5 viteze şi raport larg

Transmisia modelului WR450F are raporturi de transmisie modificate, care vă permit să optimizaţi complet cuplul liniar al motocicletei şi rezervele considerabile de putere controlabilă. Cu un ambreiaj enduro uşor, construit pentru a rezista la condiţii extreme, noua transmisie cu 5 trepte şi raport larg este pregătită să domine orice teren off-road, la viteze înalte sau reduse.

Şasiu de aluminiu, bazat pe modelul YZ-F

Şasiu de aluminiu, bazat pe modelul YZ-F

Dezvoltat împreună cu cel mai recent motor cu chiulasă inversă, şasiul din aluminiu cu bare bilaterale este foarte similar cu cel al modelului YZ450F, câştigător al Campionatului mondial. Oferind un echilibru optimizat al rigidităţii, designul său compact şi uşor oferă atât agilitate, cât şi stabilitate, permiţând pilotului să profite la maximum de rezervele considerabile de cuplu liniar.

Chiulasă inversă cu admisie dreaptă

Chiulasă inversă cu admisie dreaptă

Întâlnită pentru prima dată pe modelul de motocross YZ450F, câştigător al campionatului MXGP, chiulasa inversă revoluţionară a modelului WR450F are admisia orientată în faţă şi conducta de evacuare „şerpuită”, orientată în spate. Sporind eficienţa de admisie şi evacuare, acest design neegalat în domeniu optimizează senzaţia de cuplu liniar oferită de motor şi generează rezerve considerabile de putere extrem de uşor controlabilă.

Design uşor, cu masă centralizată

Design uşor, cu masă centralizată

Cu revoluţionara sa chiulasă inversă şi cilindrul oblic, înclinat în spate, modelul WR450F reprezintă o nouă direcţie în domeniul designului motocicletelor enduro. În plus faţă de amplificarea senzaţiei de cuplu liniar al motorului, acest design compact şi uşor contribuie semnificativ la centralizarea masei, pentru o greutate redusă şi performanţe de manevrare mai agile.

Furcă AOS şi suspensie Monocross articulată

Furcă AOS şi suspensie Monocross articulată

Proiectată pentru terenuri extreme, apreciata furcă faţă KYB® Air-Oil-Separate (AOS) a modelului WR450F asigură o manevrare stabilă şi previzibilă, la viteze înalte sau reduse. În partea din spate, cunoscutul sistem de suspensie articulată Monocross de la Yamaha este reglat special pentru enduro, asigurând o tracţiune eficientă şi un nivel înalt de control.

Amplificator de putere opţional Yamaha

Amplificator de putere opţional Yamaha

Purtaţi întotdeauna cască, ochelari şi echipament de protecţie. Yamaha vă încurajează să conduceţi cu prudenţă, să îi respectaţi pe ceilalţi piloţi şi mediul înconjurător. Caracteristicile şi aspectul produselor Yamaha prezentate aici sunt supuse modificărilor fără aviz prealabil şi pot varia în funcţie de cerinţe şi condiţii. Pentru detalii suplimentare, contactaţi distribuitorul Yamaha.

Nivel înalt de control

Nivel înalt de control

Modelul WR450F a fost creat pe baza ADN-ului modelului nostru motocross YZ450F, câştigător al Campionatului mondial. Pentru o pilotare îmbunătăţită şi oboseală redusă, această motocicletă enduro are reglaje de alimentare şi aprindere modificate, în timp ce cutia de viteze cu raport larg şi suspensia reglată special pentru enduro vă oferă un nivel maxim de control.

Radiator enduro cu ventilator de răcire

Radiator enduro cu ventilator de răcire

Pentru a răspunde cerinţelor unice, extreme, ale curselor de enduro şi raliu, modelul WR450F este echipat cu radiatoare special dezvoltate, cu un pas al miezurilor diferit de cel al modelului YZ-F, precum şi protecţii cu un design nou. Există, de asemenea, un ventilator electric uşor, care porneşte pentru a asigura funcţionarea eficientă a motorului în situaţii dificile.

Demaror electric fără comutator

Demaror electric fără comutator

Pentru o pornire rapidă şi uşoară, această motocicletă enduro din generaţia următoare este echipată cu un sistem de aprindere fără comutator, care permite pilotului să pornească motorul prin simpla apăsare a butonului de pornire electrică, la care se adaugă un decompresor automat, care intervine pentru a reduce efortul necesar pentru pornirea motorului cu sistemul electric sau pedala.

Echipament pentru enduro, cu specificaţii de vârf

Echipament pentru enduro, cu specificaţii de vârf

Prevăzut cu o întreagă gamă de echipamente pentru enduro, cu specificaţii de vârf, ca dotări standard, WR450F este pregătit să câştige încă de la prima ieşire pe pistă. Cu panoul digital de instrumente, ce include un computer de enduro şi un avertizor pentru nivelul carburantului, la care se adaugă piciorul de sprijin compact şi elementele grafice rezistente, turnate, această nouă motocicletă enduro este gata să ajungă pe podium.

Specificatii Tehnice

Motor

Tip motor

Monocilindru, Răcit cu aer, 4 timpi, DOHC, 4-supape

Capacitate cilindrică

449cc

Alezaj X Cursă

97,0 mm x 60,8 mm

Compresie

12,5 : 1

Putere maximă

-

Cuplu maxim

-

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu

Carburator

Injecţie de carburant

Sistem de aprindere

TCI, Electric şi pedală

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 5-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Şasiu

Cadru

Cadru semidublu

Sistem suspensie faţă

Furci telescopice

Cursă faţă

310 mm

Traseu

114 mm

Sistem suspensie spate

Basculă, (suspensie de legătură)

Cursă spate

318 mm

Frână faţă

disc mono hidraulic , Ø 270 mm

Frână spate

mono disc hidraulic, Ø 245 mm

Anvelopă faţă

90/90-21 54M

Anvelopă spate

130/90-18 69S+M

Dimensiuni

Lungime totală

2.165 mm

Lăţime totală

825 mm

Înălţime totală

1.280 mm

Înălţimea scaunelor

965 mm

Baza roţilor

1.465 mm

Gardă minimă la sol

325 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

123 kg

Capacitate rezervor carburant

7,5 Litri

Capacitate rezervor ulei

0,95 Litri

Accesorii

 

Video

Comentarii