Yamaha TTR110

Yamaha TTR110

Pret: 3.050 €

Inspirată de câştigătorii competiţiilor

Gama de top TT-R include frumosul model TT-R110E, destinat atât piloţilor începători, cât şi celor deja iniţiaţi pe mai mica TT-R50E.

Carenajul, modelat pentru motocros, radical racing-blue, a fost inspirat direct de motocicletele noastre YZ învingătoare în cursele MXGP. Pentru o manevrare uşoară şi un înalt grad de confort pentru pilot, această aspectuoasă motocicletă pentru juniori prezintă o suspensie faţă cu o cursă lungă şi suspensie spate.

Piloţii de curse începători şi cei experimentaţi vor îndrăgi performanţa treptată şi puternică a motorului în 4 timpi şi 110cc, iar cutia de viteze în 4 trepte, semiautomată îi scuteşte de grija manetei de ambreiaj.

Imagini

Caracteristici

Motor în 4 timpi şi 110cc, cu o cutie de viteze semiautomată

Motor în 4 timpi şi 110cc, cu o cutie de viteze semiautomată

Motorul în 4 timpi, 110cc, solid şi fiabil, al unei TT-R110E a fost conceput pentru a funcţiona lin şi puternic, transformând această motocicletă de dimensiune medie în bucuria de a pilota. Şi având o cutie de viteze în 4 trepte, semiautomată, TT-R110E este o alegere ideală pentru piloţii începători şi cei experimentaţi.

Suspensie de cursă lungă faţă şi spate

Suspensie de cursă lungă faţă şi spate

TT-R110E este echipată cu sisteme de suspensie solide destinate să garanteze confortul şi o manevrabilitate uşoară la pilotaj off-road. În faţă, furca telescopică robustă oferă un joc al roţii 115 mm, în timp ce suspensia spate monocros oferă 110 mm de cursă lină şi progresivă.

Frâne cu tambur cu acţiune lină şi pneuri off-road

Frâne cu tambur cu acţiune lină şi pneuri off-road

Pentru o forţă de frânare sigură, TT-R110E dispune de frâne cu tambur în faţă şi în spate, iar designul simplu îi asigură o întreţinere uşoară. Pneurile cu desen specific off-road fac din această motocicletă cu dimensiune medie, pentru juniori, un puternic executant în noroi, în timp ce roata faţă de 356 mm (14 inci) şi roata spate de 305 mm (12 inci) o ajută să înfrunte terenul neregulat.

Carenaj model motocros solid şi uşor

Carenaj model motocros solid şi uşor

La simpla vedere a carenei unei TT-R110E devine limpede că liniile radicale ale acestui elegant 4 timpi au fost inspirate de motocicletele noastre YZ învingătoare în cursele MXGP. Finisate în gama noastră de culoare cu renume mondial – racing-blue – apărătoarele şi panourile rezervorului de combustibil sunt fabricate din propilenă ultrauşoară pentru o greutate minimă şi o rezistenţă maximă.

Cilindru înclinat spre faţă şi sistem de evacuare de nivel înalt

Cilindru înclinat spre faţă şi sistem de evacuare de nivel înalt

Motorul în patru timpi, 110cc prezintă un cilindru SOHC, răcit cu aer, înclinat spre faţă care permite un acces uşor pentru curăţenie şi întreţinere de rutină. De asemenea, această configuraţie contribuie la centrarea greutăţii pentru o manevrare uşoară. Iar pentru emisii sonore reduse, TT-R110E dispune de un eşapament de mare capacitate prevăzut cu scut termic.

Distractiv de pilotat şi simplu de stăpânit

Distractiv de pilotat şi simplu de stăpânit

Când am conceput TT-R110E ne-am hotărât să producem o motocicletă uşor de pilotat şi simplu de stăpânit şi care să facă viaţă uşoară şi copiilor şi părinţilor. Caracteristici, precum pornire electrică şi prin pedală, cutie de viteze semiautomată, motor răcit cu aer şi frână cu tambur, fac ca această motocicletă pentru juniori uşor manevrabilă să fie prima alegere a copiilor şi a părinţilor motociclişti începători.

Specificatii Tehnice

Motor

Tip motor

4 timpi, Răcit cu aer, SOHC, Monocilindru înclinat spre faţă

Capacitate cilindrică

110cc

Alezaj X Cursă

51,0 mm x 54,0 mm

Compresie

9,3 : 1

Putere maximă

-

Cuplu maxim

-

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu, centrifugal automat

Carburator

Mikuni VM16/1

Sistem de aprindere

CDI, Electric şi pedală

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 4-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Şasiu

Cadru

Ţeava tubulara din oţel

Sistem suspensie faţă

Furci telescopice

Cursă faţă

115 mm

Unghi rolă de direcţie

26Âş

Traseu

60 mm

Sistem suspensie spate

Basculă, (mono-cros)

Cursă spate

110 mm

Frână faţă

tobă, Ø 95 mm

Frână spate

tobă, Ø 110 mm

Anvelopă faţă

2.50-14 4PR

Anvelopă spate

3.00-12 4PR

Dimensiuni

Lungime totală

1.565 mm

Lăţime totală

680 mm

Înălţime totală

923 mm

Înălţimea scaunelor

670 mm

Baza roţilor

1.080 mm

Gardă minimă la sol

180 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

72 kg

Capacitate rezervor carburant

4 Litri

Capacitate rezervor ulei

1,0 Litri

Comentarii