Yamaha XT1200Z Super Tenere

  • Yamaha XT1200Z Super Tenere
  • Yamaha XT1200Z Super Tenere

Pret: 13.500 €

O călătorie spre aventură cere îndemânare, curaj şi rezistenţă, precum şi încredere în vehiculul dumneavoastră. Încrederea că îi va plăcea să traverseze râuri cu albii stâncoase şi drumuri desfundate aşa cum vă place şi dumneavoastră. Încrederea că va fi la fel de confortabilă de-a lungul unei călătorii lungi pe autostradă. Încrederea că are ceea ce îi trebuie pentru a tăia drumurile întortocheate de munte.

Total noua Yamaha Super Ténéré, fabricată din cap până-n picioare pentru a fi următoarea generaţie de turisme destinate celei mai incitante aventuri, combină soliditatea şi fiabilitatea rasei Dakar Yamaha cu manevrabilitatea uşoară şi tehnologia avansată de asistare a pilotului.

Yamaha a început proiectarea lui Super Ténéré avand o viziune clara – motocicleta inteligentă pentru călătorii de aventură. Am început cu un motor mare, puternic – folosind formatul a 2 cilindri în linie pentru a păstra motocicleta compactă şi îngustă – şi un braţ de pârghie la 270 de grade pentru o senzaţie extraordinară la accelerare.

Am menţinut masa redusă şi centralizată pentru o manevrare uşoară şi promptă de la ritmul mersului la pas pe un drum pietruit până la viteza agresivă în viraje. Am fabricat-o solidă, cu jante spiţate şi scut de protecţie a motorului integrat, pentru aventurile off-road. Am făcut-o confortabilă şi practică pentru călătoriile lungi. Şi am prevăzut-o cu tehnologia cea mai recentă de asistare a pilotului pentru a vă ajuta să atacaţi orice teren.

Imagini

Caracteristici

2 cilindri în linie, cardan - braţ de pârghie la 270 de grade

2 cilindri în linie, cardan - braţ de pârghie la 270 de grade

Răscoleşte pista şi ridică munţi de nisip cu un mormăit de 1.199cc de naturaleţe, 2 cilindri în linie la 270 de grade. Cuplul mare, flexibil se întâlneşte cu 110PS în regim de turaţii înalte într-un motor big-bore, montat jos pe cadru pentru o manevrare rapidă.

Masa menţinută la nivel redus şi centrată pentru o manevrabilitate uşoară

Masa menţinută la nivel redus şi centrată pentru o manevrabilitate uşoară

Un centru de greutate coborât şi central a fost unul dintre obiectivele-cheie ale lui Yamaha. Veţi observa imediat efectele – echilibrul extraordinar şi agilitatea pe care le resimţiţi la viteze reduse şi pe suprafeţe instabile, precum şi direcţia uşoară, rapidă în timp vă înclinaţi fără efort motocicleta prin curbele în ac de păr ale drumurilor de munte.

Sistem inteligent de frânare coordonată + ABS

Sistem inteligent de frânare coordonată + ABS

Sistemul inteligent ABS prevede momentul în care roţile sunt pe punctul de a derapa şi intervine lin. Iar sistemul de frânare coordonată vă permite să optaţi între a frâna ambele roţi numai cu ajutorul frânei de mână sau a deţine un control total asupra fiecărei roţi acţionând mai întâi asupra pedalei de frână spate. Together they deliver exceptional control in a wide range of riding conditions.

YCC-T cu un control al tracţiunii în 3 trepte

YCC-T cu un control al tracţiunii în 3 trepte

Alegeţi-vă modul de a pilota şi apăsaţi cu încredere acceleraţia. Super Ténéré prezintă tehnologia avansată Yamaha Chip-Controlled Throttle (YCC-T) cu sistem de control al tracţiunii în 3 trepte care poate fi oprit când, pe teren, doriţi să acţionaţi mecanismul de direcţionare a roţii spate. De asemenea, motocicleta are şi un sistem Yamaha D-MODE de cartografiere a variabilelor importante ale motorului.

Jante din aluminiu cu spiţe solide

Jante din aluminiu cu spiţe solide

Pentru o funcţionare fiabilă peste cele mai dure obstacole off-road, Super Ténéré rulează pe jante din aluminiu, spiţate, fără cameră de aer. Janta faţă îngustă prezintă două şine tip T Double pe capătul dinspre jantă al spiţelor, care permit o mai mare încrucişare a spiţelor pentru a genera rigiditatea de care aveţi nevoie pentru o manevrabilitate uşoară pe carosabil.

Suspensie faţă şi spate reglabilă

Suspensie faţă şi spate reglabilă

Motocicleta este pregătită pentru orice situaţie – furcile inversate ale unei Super Ténéré sunt complet reglabile pentru o amortizare cu preîncărcare, compresie şi revenire. Puteţi regla amortizorul monoşoc spate pentru preîncărcare şi revenire fără a avea vreo unealtă, motocicleta fiind uşor de pregătit pentru pasageri sau bagaje grele.

Înălţimea şeii reglabilă

Înălţimea şeii reglabilă

Reglaţi înălţimea şeii la 845-870 mm pentru a o adapta la înălţimea şi preferinţele dumneavoastră privind poziţia de pilotaj.

Specificatii Tehnice

Motor

Tip motor

2-cilindri paraleli înclinaţi spre faţă, Răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4-supape

Capacitate cilindrică

1.199cc

Alezaj X Cursă

98 mm x 79,5 mm

Compresie

11,0 : 1

Putere maximă

82,4 kW (112PS) @ 7.250 rpm

Cuplu maxim

117,0 Nm (11,9 kg-m) @ 6.000 rpm

Sistem de ungere

Carter uscat

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu

Carburator

Injecţie electronică de benzină

Sistem de aprindere

TCI, Electric

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze

Transmisie finală

Cardan

Şasiu

Cadru

Ţeava tubulara din oţel

Sistem suspensie faţă

Upside-down telescopic fork, Ø 43 mm

Cursă faţă

190 mm

Unghi rolă de direcţie

28Âş

Traseu

126 mm

Sistem suspensie spate

Basculă, Preîncărcare reglabilă şi recul de amortizare, (suspensie de legătură), Amortizor mono

Cursă spate

190 mm

Frână faţă

discuri duble hidraulice , Ø 310 mm discuri de mişcare

Frână spate

mono disc hidraulic, Ø 282 mm disc de mişcare

Anvelopă faţă

110/80R19M/C 59V

Anvelopă spate

150/70R17M/C 69V

Dimensiuni

Lungime totală

2.250 mm

Lăţime totală

980 mm

Înălţime totală

1.410 mm high 1,470 mm

Înălţimea scaunelor

845/870 mm

Baza roţilor

1.540 mm

Gardă minimă la sol

190 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

257 kg

Capacitate rezervor carburant

23 Litri

Capacitate rezervor ulei

4,2 Litri

Accesorii

 

Video

Comentarii