Yamaha YXZ1000R EPS / SE

  • Yamaha YXZ1000R EPS / SE
  • Yamaha YXZ1000R EPS / SE

Pret: 25.000 Eur - omologat
Editia limitata - 27.000 Eur

Nebun după curse, bolnav după distracţie.

Propulsat de un motor cu cuplu mare de 998 cc în 3 cilindri şi dotat cu un şasiu de protecţie high-tech, suspensii cu cursă lungă şi frâne cu disc pe toate roţile, modelul YXZ1000R de la Yamaha este un vehicul supersportiv SxS.

Urcaţi în carlinga stil avion de vânătoare, aşezaţi-vă pe scaunul sport ergonomic şi pregătiţi-vă pentru o acceleraţie supersportivă combinată cu o manevrabilitate de top şi abilităţi de acces pe orice tip de teren.

Revoluţionarele YXZ1000R şi YXZ1000R SE Special Edition sunt gata să vă ducă la nivelul următor. Datorită specificaţiilor avansate şi performanţelor uimitoare, aceste modele supersport SxS sunt pe cale să transforme definitiv lumea vehiculelor off-road.

Detalii

  • Primul side-by-side pur sportiv
  • Design agresiv şi radical
  • Performanţe extreme ale motorului şi şasiului
  • Cel mai bun motor DOHC în 3 cilindri de 998 cc din clasa sa
  • Acceleraţie şi viteză de top
  • Transmisie secvenţială cu 5 trepte stil raliu
  • Sistem On-Command® 2WD/4WD/4WD cu blocare diferenţial
  • Şasiu pur sportiv uşor şi agil
  • Amortizoare Fox Podium cu cursă ultra lungă
  • Direcţie asistată electric (EPS) Yamaha
  • Carlingă în stilul avioanelor de vânătoare cu bord de automobil
  • Sistem de protecţie la răsturnare şi plafon

 

Imagini

Caracteristici

Motor în 3 cilindri de înaltă performanţă

Motor în 3 cilindri de înaltă performanţă

Conceput şi fabricat ca un vehicul off-road pur sportiv, YXZ1000R oferă un nou nivel de performanţă al motorului, cel al clasei supersport. Avînd o construcţie ultra compactă cu 3 cilindri în linie, motorul de 998 cc DOHC furnizează o acceleraţie fulminantă până la limita superioară de turaţie de 10.500 rpm, creând o nouă clasă în lumea vehiculelor SxS.

Injecţie electronică de combustibil (EFI)

Injecţie electronică de combustibil (EFI)

Rampa de alimentare cu clapete de 41 mm diametru alimentează motorul prin intermediul injectoarelor de combustibil cu 4 orificii. Răspunsul instantaneu al acceleraţiei oferă putere atunci când doriţi, adăugând un plus de emoţie cursei.

Cutie de viteze secvenţială, în 5 trepte

Cutie de viteze secvenţială, în 5 trepte

Cutia de viteze manuală cu 5 trepte de mers înainte şi marşarier completează caracterul ultra performant al motorului. Schimbătorul de viteze secvenţial stil raliu permite schimbarea ultra rapidă a treptelor de viteză, permiţându-vă să utilizaţi puterea şi cuplul motorului când şi unde doriţi, iar planetarele rezistente transmit puterea către roţi cu pierderi minime.

Şasiu pur sportiv

Şasiu pur sportiv

Şasiul din oţel tubular compact şi uşor este construit folosind dimensiuni optimizate pentru a asigura o manevrabilitate de top şi rezistenţă extraordinară. Sistemul de protecţie la răsturnare prevăzut cu plafon de protecţie solară este disponibil în dotarea standard, iar structura sa tubulară oferă un nivel ridicat de securitate şi o bună vizibilitate pentru şofer şi pasager.

Design agresiv

Design agresiv

Având un aspect de bot de rechin, cu amortizoarele masive Fox Podium RC2 ieşite prin capotă, partea frontală lăsată în jos şi carenajul posterior ridicat, caroseria are un aspect agresiv şi acaparator. Partea frontală coborâtă vă oferă dvs. şi pasagerului o vizibilitate excelentă asupra terenului din faţa maşinii, pentru a vedea şi merge oriunde doriţi, pentru o aventură off-road de neuitat.

Suspensii de ultimă oră

Suspensii de ultimă oră

Amortizoarele Fox de 2,5” Podium RC2 asigură o cursă mare a roţilor faţă, de 406 mm, care în combinaţie cu o cursa de 432 mm a roţilor spate asigură o calitate a deplasării şi o manevrare de top în această clasă. Cu cele trei tipuri de reglaje disponibile (pretensionarea arcurilor, viteza de revenire şi amortizarea variabilă în funcţie de viteza de comprimare/destindere a amortizorului) acest sistem poate fi utilizat practic în orice situaţie.

Anvelope de 27” montate pe jante de aliaj de 14”

Anvelope de 27” montate pe jante de aliaj de 14”

Jantele uşoare de aliaj de aluminiu stilizate agresiv în 12 spiţe sunt echipate cu anvelopele radiale de 27” special fabricate pentru Yamaha model Bighorn 2.0, care oferă performanţe extreme şi o gardă la sol crescută. Împreună cu discurile de frână de 245 mm şi etrierii cu pistoane duble, YXZ furnizează un nivel de tracţiune ridicat combinat cu o capacitate de frânare excepţională.

Special Edition

Special Edition

Modelul YXZ1000R SE Special Edition vine cu caroseria vopsită în negru satinat cu elemente grafice în gri şi roşu, la care se adaugă cadrul, bara de susţinere, arcurile de suspensie şi bolţurile de pe talonul jantei vopsite în aceeaşi nuanţă de roşu. Echipat cu amortizoare speciale FOX Podium X2 Internal Bypass, modelul SE asigură un control şi o tracţiune superioară.

Specificatii Tehnice

Engine

Engine type

Three Cylinder, liquid-cooled, 4-stroke, DOHC, 4-valves

Displacement

998cc

Bore x stroke

80.0 mm x 66.2 mm

Compression ratio

11.3 : 1

Lubrication system

Dry sump

Fuel system

Triple Mikuni 41 mm

Ignition system

TCI

Starter system

Electric

Transmission system

Constant Mesh, 5-speed

Drive system

On-Command® 2WD, 4WD, 4WD with Diff-lock

Final transmission

Shaft

Chassis

Front suspension system

Independent double wishbone with Anti-Sway bar, 412 mm wheel travel

Rear suspension system

Independent double wishbone with Anti-Sway bar, 432 mm wheel travel

Front brake

Dual hydraulic disc

Rear brake

Dual hydraulic disc, Shaft mounted parking brake

Front tyres

Maxxis MU09, AT27x9.00R-14, Cast aluminium wheels (SE: bead lock wheels)

Rear tyres

Maxxis MU09, AT27x11.00R-14, Cast aluminium wheels (SE: bead lock wheels)

Dimensions

Overall length

3,121 mm

Overall width

1,626 mm

Overall height

1,834 mm

Wheelbase

2,300 mm

Minimum ground clearance

330 mm

Min. turning radius

6.0 m

Wet weight (including full oil and fuel tank)

685 kg / 699 kg

Fuel capacity

34.0 L

Oil capacity

3.4 L

Loading limits

Cargo bed

136 kg

Additional features

Steering System

Ackermann-type with Electronic Power Steering

Instrumentation

Analog Tachometer, Digital Speedometer w/ Shift Indicator, LCD Display w/ Odometer, Dual Trip Meters, Battery Voltage, Hour Meter, Fuel Meter, Clock, Water Temp, Gear Position Indicator, 4WD/Diff-Lock Status, EPS and Engine Trouble

Accesorii

 

Video

Comentarii